onsdag 5 januari 2011

Tandis

Ett av mina stora mål 2011 är att ta mig till tandläkaren. Kanske inte är så stort för er andra men jag har inte varit sen jag var 20 år. Då var jag på folktandvården och hade mitt första hål. Har tänkt att byta till privat men varje år blir det svårare och svårare att ta tag i det. Vet inte varför... Är väl inte direkt rädd för tandläkaren utan snarare sprutor. Gillar verkligen inte sprutor men är inte så sugen på att borra utan bedövning heller... Men som sagt det svåraste är nog ändå att ta steget till att ringa och vilken tandläkare jag ska välja..? Nån i u-hamn som har förslag på en SNÄLL tandläkare?

1 kommentar:

  1. Samma här :( Fast jag gick en gång när jag var 21! Men då gick jag till herr Svenne på Tandanlaget och han är jättesnäll!
    / Jen

    SvaraRadera