söndag 9 januari 2011

Full fart

Nu är det fullt ös på lilla tjejen. Jag lägger henne på en filt på golvet och efter bara några minuter ligger hon på golvet!! Hon rör på sig och försöker rulla från mage till rygg, ibland lyckas hon men oftast fastnar hon som på bilden :-)
Det var några dagar sen jag skrev nu.. I fredags var det fullt upp med först gekås (där jag blev många tusen kr fattigare) sen bowling med familjen och fondue på det. När vi kom hem efter det så stupade jag i säng!!! Igår hände inte mycket däremot men jag hade ingen bloggtid.. Gunnar var vaken hela dagen och jag började plocka ut julen! Granen är kvar men den ska ut idag! På kvällen övertalade jag oskar att titta på macahans säsong 1 med mig. Han hade fått för sig att den var kass men jag tyckte det verkade som om han fastnade lika mycket som jag ;-)
Idag hoppas jag att jag kan komma iväg och träna, men jag vet att oskar har en del på sitt schema också så vi får som sagt se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar