måndag 4 april 2011

Vilken dag!!

Har fått hur mycket som helst gjort känns det som! Datarummet är byggfärdigt, utstädat, möblerat och nu är det bara detaljer som fattas. Bokhyllorna står tomma, fönstret saknar lampa, gardiner och blommor och skrivbord ska organiseras. Jag har börjat sortera alla våra DVD-filmer, har väl typ 500 och 3 som ligger i sitt fodral ;-) Jag har även städat nere och Oskar har börjat greja i hallen uppe. Det är det sista rummet vi har kvar att göra iordning uppe och häromdagen när jag var och handlade rev han ut golvet så nu MÅSTE vi göra fint där (jag som hade hoppats att vi kunde spara det lite). Imorgon är det vardag igen, Oskar till jobbet och Gunnar till dagis. Då ska jag fortsätta greja här hemma och förhoppningsvis hinna med en prommis. Satan, nu tror jag K vaknar :-( Tack för kommentarerna i förra inlägget BTW, det värmer.. och Therese! Oh ja det lär va en separationsfas (har googlat nu när du skrev det) så det kommer att gå som ett mantra i mitt huvud (det är bara en fas, det är bara en fas...)!! Och så hoppas vi att den fasen går över typ NU!! ;-) Jäklar nu ÄR hon vaken...

1 kommentar:

  1. jag hade den lilla truddelutten i mitt huvud oxå när den perioden var "det går över, det är bara en fas, det går över, det är bara en fas" ;) men man har aldrig tömt blåsan så snabbt som under den perioden.. haha
    Ett tips är att bara bära o kånka runt hela tiden, inte smidigt jämt, men det underlättar o jag tyckte perioden gick över relativt snabbt när han fick tanka kärlek hela tiden.
    Samsovning kan underlätta!
    Det är det kruxet att dom förstår att man kan lämna (då skriker dom) men dom förstår inte att man kommer tillbaka.
    Härda ut!! Kram

    SvaraRadera