lördag 9 april 2011

Paus

Nu har vi tagit en paus från det fina vädret. Alla utom Kerstin hon ligger fortfarande ute i vagnen och sover (2,5 h nu). Eftersom Gunnar inte sover på dagen längre så får han en timme med nappen i soffan.
Vi ska snart starta om och gå ut och se hur det går för honey med bilen (däckbyte och tvätt). Vi får ta eldningen imorgon istället för det blåser lite för mycket!
Jag har hängt ut tvätt för första gången iår och det är så härligt att ta in kläderna sen, fräscht! Nu är det verkligen vår och det fick jag ytterligare ett tecken på när jag sprang imorses. I diket såg jag tussilago, vårtecken nr 1. Vet ni vad jag gjorde mer innan? Trampade på en spik!! Den gick igenom mina tofflor och rätt in i foten så nu haltar jag runt här hemma!! Aj!
Nu ska vi klä på oss och gå ut igen. Man måste passa på när det är så härligt väder :-)

1 kommentar:

  1. Vi hittade tillåmä vitsippor idag!!! =)) Då är det absolut vår =) skööönt!
    KRAM

    SvaraRadera