söndag 3 april 2011

Tröttsamt!!

Orkar jag ens beskriva den här dagen idag eller ska jag bara lämna den bakom mig? I snabba drag kan jag berätta att eftersom vädret fick det att kännas som en dag i november så bytte vi hemmafixardagen mot en ikea-tripp. Väl på Ikea hade Gunnar trots-utbrott efter trots-utbrott så vi kunde bara plocka åt oss det nödvändiga. Trötta i huvudet begav vi oss hem utan nån ork att sätta ihop möbler. Det får bli imorgon. Väl hemma har G varit ganska lugn (även om han somnade grymt sent 20.30) men istället har Kerstin varit skrikig och sååååå mammig. Jag kan inte gå ut ur rummet längre! Nu sover även hon och jag ska ge denna dåliga filmen en liten chans till innan jag går upp och lägger mig!! Imorgon ska bilen lämnas in på kamremsbyte och vi ska bli 7000 kr fattigare :-(

3 kommentarer:

  1. Det är så trist och man blir lätt gråhårig när som stora får utbrott.

    SvaraRadera
  2. seperationsfas hos kerstin? :) den är trevlig den.

    SvaraRadera
  3. Jisses va snygg du är på bilden! Synd bara att den är lite mörk.

    Vilken jävla skitdag! Men molnen verkar lätta över stockholm nu, så snart är det nog sol igen, och då känns ju allt som sagt lite lättare =)

    SvaraRadera