onsdag 6 april 2011

Lyxlunch

Min lyxlunch idag. Var på Ica och orkade inte åka hem och laga så det blev "köpesallad". Kerstin sov och Gunnar tittade på en film och vilade, inte sov.

Gunnar var hemma från dagis idag. Han hostade ganska mycket under natten och va lite geggig i ögonen så han fick vara hemma. Det visade sig under dagen att det inte var nån fara men jag vill inte chansa. Speciellt inte när jag är hemma iaf :-)
Vi hade en väldigt mysig dag och förutom att handla så kom mamma förbi en sväng på förmiddagen och på eftermiddagen var vi ute. Vi krattade bort löv, lekte i trädgården och var uppe på lekplatsen :-)

Nu ligger jag i Gunnars säng, han verkar ha nån "natthosta" och har vaknat lite till och från. Jag har försökt få i honom vatten men han är stentrött och blir bara ledsen om jag propsar!

Måste även tillägga att nu när Gunnar inte sover så mycket under dagen längre så är vi ganska strikta på att nappen inte används under dagen. Det finns bara en nackdel med detta... Han är ta mig tusan aldrig tyst!!! Mamma hit och mamma dit, Hahaha jag blir smått tokig, men han säger så mycket underbara saker så det gör inget ;-)

1 kommentar:

  1. Haha, jag har två som aldrig haft napp och de pratar som om det inte finns en morgondag! Ibland önskar jag mig en "propp" ;-)

    SvaraRadera