fredag 15 april 2011

Sorry lorry

Ledsen att det har varit dåligt uppdaterat här det senaste! Kerstin har varit lite smådålig. Hon har sovit ganska mycket under dagarna men på kvällarna har jag suttit med henne i famnen fram tills vi har gått och lagt oss! Det började med feber som hon hade mellan mån och tis sen var det bättre och jag trodde hon var frisk men sen sov hon nästan hela dagen igår och hade ingen matlust, verkade ha ont i magen och la rejäla brakare flera gånger plus att hon va lite lös i magen. Hoppas bara att det inte är nån slags magsjuka som vi ska få nu allihopa. Trodde magsjukeperioden var över men har hört flera som har åkt på en ny släng nu... Så det har inte hänt så mycket här.
I helgen var det meningen att oskar skulle åka till sin bror i Järna men det blev inställt så nu får jag ha honom hemma istället ;-) han ska bort på lördagen däremot så då ska jag och mamma nog hitta på nåt med barnen :-)
Ska som sagt uppdatera vad läkaren sa om Gunnars hjärta, men det hoppas jag hinna med lite senare, nu måste jag passa på att plocka undan medans Kerstin sover!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar