torsdag 21 april 2011

My kind of evening

Visst är det underbart att ha en tv-kväll i soffan med sin pojkvän/man/sambo, men ibland kan det vara minst lika underbart att sitta själv i soffan och titta på vad man själv vill. Det gjorde jag ikväll. Kl 20 sov båda barnen, Oskar gick ut i garaget och jag satte igång några avsnitt av vampire diaries. Kollade ikapp 3 avsnitt så jag ligger nu "bara" 5 avsnitt efter ;-) OMG vad det hände mycket (som alltid i den serien). Vill ni inte höra så hoppa fram lite, men Johanna och Jenni! Åh vad jag grät när Rose dog och när Caroline var ledsen över Taylors "svek" och när Elena ville vara med Stephan igen. Nu måste jag be O att fixa dom sista med så vi kan börja diskutera igen :-)
Annars idag så va jag på mammaträff. Det blev bara jag och Gitte men vi hade mycket trevligt. Barnen lekte bra med fast bäst lekte hon Hugo och Kerstin tillsammans :-)
Jag ser att det är ganska klart vad ni tycker att jag ska ha på mig, tack för hjälpen och Kia: haha jag är inte förvånad, är inte det lite din grej ;-) tack för fikat idag :-)
Nu ska jag sova här själv i sängen, haha oskar har inte kommit in än!! Bilen gick igenom besiktningen idag så nu ska nya "tjocka" däck på och nån slags kompressor (fråga inte!!??)
Tjing!!!

Skickat från min iPhone

1 kommentar:

  1. hur kan du ligga efter? jag längta så. idag är det nytt avsnitt. ska genast tanka ner så vi kan se till kvällen. dagens höjdpunkt :)

    SvaraRadera