tisdag 26 april 2011

Shopping shopping!!

Idag när jag och Kia hade lämnat pojkarna på dagis så drog vi mot Borås. Planen var att kolla på ute-krukor på ett ställe som har utförsäljning 1 ggr/år men hade även lite småsaker som skulle inhandlas. Yo right!? Det blev en solhatt, en keps, ett par skor, sockor och mockasiner + ett hårband till Kerstin. Gunnar fick en keps, en tröja och 2 par shorts och jag köpte mig 2 par linnen, en scarf och krukorna då. Kommer förhoppningsvis bilder när blommorna har kommit i :-) iaf så var krukorna billiga!! En stor kruka, 2 små som man kan hänga på väggen och en ampel för 340 kr!!!

Eftermiddagen spenderades längre ner på gatan och sen kom det regn och vi sprang hem ;-)
Ikväll har jag kollat ikapp lite serier medan honey va i garaget. Har en massa spännande att kolla på i veckan :-)

Nu ska vi snart sova så att jag orkar upp i tid imorgon. Då blir det prommis med mamma efter lämningen :-)

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar