söndag 17 april 2011

Vilka morsor!!

Vilken underbar dag det var idag =) Ok lite trögstartad eftersom det tog mig fram till kl 12 att få med hela familjen på en "blomutflykt". Fick locka med McDonalds och DÅ följde dom med ;-) Fick köpt lite blommor även om jag tyckte att Coop's utbud var väldigt begränsat! Men man kan ju alltid köpa fler senare :-D När vi kom hem gick vi nästan direkt ut och var ute i över 3 timmar. Vi hade en playdate med Emil & Kia, först uppe på lekplatsen, vidare hem till altanen för fika och sen "hjälptes vi åt" att plantera mina fina blommor! Tiden gick otroligt fort och alla lekte så bra, utan sura miner och vips så hade nästan 3 timmar gått. Jäklar vilka bra mammor vi är, tyckte jag och Kia då ;-) Behöver jag ens tillägga att barnen somnade utan protester riktigt gott. En överdos av frisk vårluft är allt som krävs =) Imorgon ska vi ev åka och bada, ska även försöka vårstäda lite ute och tvätta upp den sista tvätten så att jag har lite att vika när Gunnar är på dagis i veckan! Nu tror jag att det får bli läggdags, krype ner i sängen och kolla ett gammalt "Tre Kronor" avsnitt, Bimbo har just dött =(

2 kommentarer:

  1. Ja fy fasiken, vi måste vara dom värsta bästa:0), ute & aktivera kids, få lite gjort (ivrigt påhejjad av grannen) & fika...... YEEEAA!
    Att vi sen skriver ganska lika i våra bloggar, får vi väl leva med ;0).
    Hmmmmm får jag komma upp å krypa ner i sängen med dej??? Gillar Tre kronor, missade inte ett enda avsnitt när det gick på tv :0)

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Kikar in hos dig och säger hej :) Vilken mysig blogg du har! =)

    SvaraRadera