lördag 23 april 2011

Dom säger det...

Gunnar i veckan när han hittade en katt modig nog att vilja bli klappad!!

Vilken uppförsbacke det har varit idag..! Aningen bättre efter min powernap vid 15, den va ljuvlig. Efter den har vi varit ute och jag har planterat om lite blommor bl.a. Nu är det bad på tapeten för Gunnars del (vattnet kommer bli svart!!). Ikväll blir det nog pizza el liknande hämtmat och sen en härlig kväll i soffan med familjen. Gunnar har nämligen sovit idag så han kommer nog inte i säng i tid!!!

Gårdagskvällen då? Jo det va fantastiskt!! Skitkul och bara glada miner hela kvällen. Kvällens höjdpunkter var bland annat:
* pepparkaks-shottarna vi drack som var riktigt goda faktiskt (antagligen därför jag drack 4 st)
* mitt och Mias 1,5 timme långa samtal utanför på trappan som påminde om ljugarbänkens gamla tider :-)
* vägen ner till krogen
* när Johanna "tvingade" med oss till Jamaica, det var inget vidare smaskigt men det va nostalgi (och så fick vi se Mia äta resterna, alltid lika underhållande) har bilder på just detta spektakel, men besparar Mia detta ;-)
Allt som allt en mycket lyckad kväll! Tack till Kia och Veronica, mina 2 chaufförer för kvällen :-)

Nu ska jag skicka iväg detta som jag har småskrivit på i flera timmar ;-) ha re!!

1 kommentar:

  1. Tack gumman för en fantastisk kväll! :) saknar ljugarbänken! Måste bli oftare med den saken! Haha å så får jag väl tacka ödmjukast för besparingen av bilderna :D

    SvaraRadera