söndag 17 april 2011

Väntar på sol

Kortet tog vi igår på Leo's, Gunnar har precis ätit en glass :-)

Jag var precis inne på klart.se som visade att det ska bli strålande väder i en vecka. Sol och mellan 15-19 grader på dagen. Skulle det bli så då känner jag LYCKA! Därför känner jag även sug att åka och köpa lite uteblommor idag men vi får väl se... En utedag får det helt klart bli.
Det blev Leo's med mamma igår och det var lyckat som alltid :-) lek och bus på hög nivå så Gunnar somnade snabbt och gott kl 19 :-) jag va oxå helt slut efter allt klättrande och springande. Blev ingen träning igår men det gjorde inte så mycket Leo's är ett träningspass i sig ;-)
Fick gjort en del igår fm oxå. Sorterade alla barnkläder och la i kartonger som ska bäras ner i källaren. Nu ska jag slänga i en tvätt som sen ska hängas ut, älskar våren :-)

1 kommentar:

  1. Ååå vad härligt. Hoppas vi oxå får njuta av de fina vädret. Funkar föresten att kommentera från Iphonen :)

    SvaraRadera