måndag 3 maj 2010

Trött!

Gunnar har börjat vakna ohumant tidigt nu igen. Ett tag sov han till 7 varje morgon, men nu i ca 2 veckor har han inte sovit en minut efter kl 6. Imorses tog priset! Han vaknade 05.20 och va jättepigg och skulle promt upp. Jag tog med täcket ner till soffan och medans han kollade på "Manny" (Ice Age) så låg jag och slumrade lite, men kunde inte somna om! Förvarnade Oskar redan nu att i helgen SKA jag ha sovmorgon! Idag ska det jobbas och Gunnar ska till dagis. Det ser ut att bli fint väder idag me. Det är bra för då blir det lättare att lämna på dagis. När dom redan är ute så tycker han att det är superkul att gå till sandlådan eller gungorna och bryr sig inte alls om att mamma försvinner. Ska jobba lite mer nu i Maj och det kommer att bli jobbigt. Börjar känna av lite foglossning och sånt. Enligt mitt schema ska jag även jobba VARJE lördag, men det har jag överklagat. Jag är nämligen inte ledig 2 dagar i rad under hela maj. Vi kan alltså inte åka till falkenberg nån helg eller spendera en hel helg tillsammans hemma. Nä det funkar inte + att det inte är tillåtet att lägga ett sånt schema. Men dom har sagt att dom ska lösa det iallafall så vi får hoppas att dom håller det!

1 kommentar:

  1. men grrrr, sicket schema! bra att du säger till på skarpen. det får de ju bara fixa!

    SvaraRadera