fredag 21 maj 2010

Sova? Vad är det!?

Jag är skiiiiiittrött!!!
Blev en liten ändring i schemat på jobbet igår. Jag skulle jobbat på dagen men fick byta till kvällen istället. Det skulle vara möte med alla skiftledare och eftersom jag inte ska köra mer så va det bättre att nån va på resturangen. Hela dagen igår städade jag uppe och dammsög för andra gången denna veckan mellanvåningen, bytte även sängkläder och hade mig ;-) Och så jobb på det! Men jag får skylla mig själv, borde ta det lite lugnare när man kan! Iallafall så kom jag inte i säng förrän strax efter 12. Det va sjukt varmt så jag hade lite svårt att somna och sen vaknade jag ur en tung, djup sömn 06.12 och då va det bara att hoppa ur sängen... Så ja, aningen trött idag! Men jag ska verkligen försöka sova med Gunnar när han tar sin lur. I vanliga fall har jag svårt att koppla av på dagen så pass att jag kan somna, men idag ska jag försöka..
Nu ska jag snart försöka få i mig lite frukost och sen vidare in i duschen för att piggna till lite. Idag ska vi nämligen först storhandla inför helgen och sen till öppna förskolan och sjunga =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar