fredag 28 maj 2010

Inte tid att va sjuk just nu!

Känner att det är på g. Det som Oskar har haft hela veckan, vrålförkylning och feber. Jag har vrålont i halsen och började morgonen med att kräkas slem. Nu mår jag visserligen lite bättre efter det och jag hoppas verkligen inte att jag blir sjuk! Jag har inte tid! Idag måste jag först städa lite, Mia kommer hit på fika om några timmar sen finns det att göra i eftermiddag med! Imorgon ska jag jobba hela dagen och söndag hade inte varit fel att spendera i trädgården! Just nu kollar jag och Gunnar på Ice Age 3. Han är jätterädd för dinosaurierna men envisas med att titta på den om och om igen. Så fort man ser en dino så klättrar han upp i mitt knä och kryper ihop "läskig" säger han, men vill inte att vi stänger av!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar