måndag 10 maj 2010

Helgen!

Denna helgen har fullkomligt bara rusat förbi. Jag jobbade hela lördagen och va helt slut efteråt, men lyckades kamma hem en noll-CSO så det va det väl värt då ;)
Direkt efter jobbet så åkte jag hem till Martin & Gladys där Oskar, Gunnar, mamma och pappa redan var. Vi fick god grillad mat med bakad potatis och lite fika på det. Jag fick även med mig en tjock tidning hem (bröllop hette den), det va en pik ;) Fick en av mamma med häromdagen, men nej det får allt vänta lite hörni!
Vi var hemma från Martins vid 9, sen "tvingade" Oskar mig att välja en läskig film att se och jag valde Saw II, men efter många om och men såg vi istället from dusk till dawn. Såg typ en timme innan jag mer eller mindre somnade i soffan. Så bra va den!
Igår (söndag) hade vi lite sovmorgon eftersom Gunnar va vaken en sväng på natten så sov han till 9 =) Så det va det värt! En sväng in till stan för att handla och sen var vi mer eller mindre ute resten av dagen. Oskar grejade med staketet och jag målade när Gunnar sov. Vid 4 gick vi ner till slottsvallen för att kolla på när bror Henke spelade fotboll (jag och Gunnar alltså, Oskar kolla på fotboll? nejnej). Dom vann och spelade bra, det lilla vi såg. Kollade nämligen bara andra halvleken, trodde inte Gunnar ville se en hel match ;)
Efter matchen gick vi hem till mamma & pappa, Henke skulle nämligen fira sin födelsedag så pappa grillade och Oskar, Martin, Gladys och farmor kom oxå. Hemma vid 8 och sen va det inte mycket tid kvar på helgen.

Födelsedagsbarnet själv, bilden är dock INTE från igår ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar