fredag 7 maj 2010

God Morgon!

Skrev aldrig nåt igår, hade ingenting att skriva. Då skriver jag hellre ingenting än att göra som vissa andra och bara lägga upp en massa skit! Idag är vi lediga jag och Gunnar och dagen kunde inte börja bättre. Sovmorgon till 08 var ljuvligt. Vi var visserligen uppe en sväng inatt för jag tror att G hade en mardröm men vi somna om efter max 20 min, så det va det värt =) Nu på morgonen ska vi snart till öppna förskolan. Måste bara klä på oss först, sitter fortfarande i pyjamas (sego!) och äta lite frukost kan va bra med. Sen kommer Oskar hem lite tidigare idag. Han har nämligen haft långa dagr på jobbet denna veckan och hoppat över raster så då slutar han vid 11 idag. Eventuellt ska jag försöka få med honom en sväng till Borås tänkte jag, lite småsaker vi behöver. Ikväll sen blir det fredagsmys för hela slanten. Var i stan och handlade igår och det blev en massa götta köpt. Så ska vi äta kyckling-wraps me, det är smaskens =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar