fredag 7 maj 2010

Dagen

På väg till öpnna förskolan. Ingen sol ute, men man kan ju vara tuffing ändå!! Väl inne på sångstunden så träffade vi Carina, Edgar och lilla Simone. Det va trevligt =) Längesen vi sågs nu! Gunnar tycker att det är jättekul att leka på öppna förskolan. Sångstunden verkar han tycka är lite jobbig, när alla sitter i ring blir han lite blyg och vill helst ligga på golvet och låtsas att han inte syns. När vi kommer hem sen gör han rörelser till alla låtarna :)
Vi var en sväng på knalleland och Gunnar hittade en häst som han ville sitta på. Medans jag gick för att växla så att han skulle få åka på riktigt hann han tröttna ;) Vi köpte inget speciellt. Nya gardiner till köket bara, men det behövdes. Nu ska jag bara hitta tid och lust till att sy upp dom me!
Fredagsmys med kycklingwraps. Lägger ev upp receptet om nån är intresserad, väldigt god är den och lätt att tillaga. När man väl har gjort röran kan den stå i kylen innan man rullar wrapsen och sätter in den i ugnen. Passar perfekt om man inte vill stå i köket hela kvällen!
Imorgon ska det jobbas. Missar en massa skoj pga det =( Det är vårmarknad i U-hamn tex, vilket betyder att jag missar teaterkonfektyren! Sen är det även loppis i Hökerum. Det är ju då man går och köper tillbaka allt ens föräldrar har skänkt som jag gjorde när jag va liten ;)
På kvällen däremot blir det ev grill hos Martin & Gladys, om jag hinner från jobbet i tid!
Nu är det dessvärre läggdags! Trött som attan!

1 kommentar: