onsdag 19 maj 2010

Ser vi ut såhär?

Sorry Gumman men jag känner mig tvungen! Jag var hos Daniéla igår och då började vi diskutera kort. En arbetskompis till henne hade nyligen tagit lite kort på henne som hon inte alls var så nöjd med. Inget fel på fotografierna, men hon tyckte inte att hon blev bra. Jag känner likadant med varenda kort på mig det senaste. Ser jag ut såhär? Som när jag skulle ta magbilderna, jag va nyduschad och sminkad men såg ju förj*vlig ut! Va tvungen att lägga blixten över ansiktet ;-) Då frågar jag mig.. för jag tycker att jag ser ut som när jag va 20, men... Börjar vi bli gamla? Är det rynkor, påsar under ögonen osv nåt man får leva med nu. Kemisk peeling och botox ;-) Eller är det bara (hoppas, hoppas) graviditeten som gör det? Eller att man är småbarnsmamma? Är livets glansdagar slut nu???

2 kommentarer:

  1. NI Ä SKIT SNYGGA!!!! Å Fia du ä den snyggaste gravida bruden LÄTT =D

    SvaraRadera
  2. gumman kom ur koman! du e ursöt =) å daniela var skitsnygg på de senaste korten på fb, såg hur smal ut som helst! =) vi ser fortfarande ut som 20! =) kan iofs tänka mig botox i vilket fall ;)pussis

    SvaraRadera