tisdag 4 maj 2010

Frisyrer

Jag sitter och surfar på olika frisyrer just nu. Tror det att dags att klippa mig, rejält! Ev till axlarna, och så lite mer frisyr. Tror det kan vara skönt till sommaren att ha lite kortare, blir så jäkla varmt annars när man sover, iallafall med det tjocka håret jag har. Mitt hår växer ju väldigt fort så vill jag ha mitt långa hår igen så är det ju bara att spara! Men just nu känner jag att man kan inte göra nåt kul med mitt hår! Vill ha en förändring!
Nåt liknande bilden på Jessica Simpson här bredvid.. Vad tror ni?

4 kommentarer:

  1. nått sånt jag är sugen på med! fast med mitt tunna hår så blir det ju inte riktigt så ;)

    SvaraRadera
  2. Jag tror du skulle bli skitsnygg i det! hitta en annan frisyr som jag också tror du skulle passa i och som ser väldigt lätt ut att underhålla:

    http://trendrapport.blogg.se/images/heidi_trends_1__1204665751.jpg

    SvaraRadera
  3. du tror på lugg alltså! är det jag??

    SvaraRadera
  4. jag tror att du skulle passa i en lång tjock lugg, inte nån kort variant..å det växer ju också ut ganska fort om du inte skulle gilla det =)

    SvaraRadera