onsdag 12 maj 2010

Fredagsmys =)

Ja jag vet att det är onsdag! Men det KÄNNS som fredag. Dagen före helg. För nu är vi långlediga tillsammans i 4 härliga dagar. Hoppas bara att Gunnar är lite friskare imorgon så vi kan hitta på lite grejer, inte bara vara inne. Vi har ätit Fajitas och nu sitter jag med en skål godis och ett glas cola framför mig. Gunnar sover sen ett tag tillbaka. Snart ska jag lägga mig ner och vila min stackars rygg. Tog även ett långt bad innan ikväll =) Det behövdes för idag medans Gunnar sov middag så städade jag toaletten nere, verkligen städade! Låg på knä och skrubbade golvet till och med, men det känns nu måste jag säga. Som tur är har en annan av graviditetens biverkningar verkat släppa just nu iallafall. Har inte haft halsbränna på flera dagar =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar