måndag 17 maj 2010

Måndag igen!

God (?) Morgon alla =)
Några dagar ledigt till hade inte skadat! Nu längtar man verkligen till i sommar kan jag säga. Flera veckor, månader, år ledigt =)
Gunnar vaknade redan kl 05.20 imorses, då va jag inte pigg på att gå upp kan jag meddela, men jag tog med täcket ner till soffan så kollade vi på teletubbies tillsammans. Med andra ord så kollade Gunnar, jag sov :)
Nu springer han runt i bara t-shirt, utan blöja. Än så länge har det inte kommit nåt kiss i pottan. En gång på golvet och en gång i badkaret efter badet, men kanske idag :) Jag ska inte ge upp! Vore ju skönt om han va torr åtminstonde på dagarna när bebis kommer!
Idag ska det jobbas/gå på dagis, men imorgon är vi lediga igen då ska vi hälsa på Theo & Daniéla =)

Som sagt, längtar man till sommaren eller?

1 kommentar: