söndag 31 oktober 2010

Vintertid!

Oh hur ska den här dagen gå? Gunnar var uppe inatt mellan 00-02 typ och sen vaknade han 06 (05 efter att ha ställt om klockan). Så han har inte sovit mycket inatt (jag sov mellan 02.30-06). Det kommer att bli en lång dag!!! Tar ju ett tag för dom små liven att förstå detdär med sommar och vintertid. Imorgon är det redan november. Det är helt galet vad tiden springer iväg! Men snart är det jul =) Älskar julen och vill börja pynta redan!! Veckan som kommer så händer en massa roliga saker. Imorgon ska jag tex träffa en tjej som jag inte har sett på flera år som oxå har en liten tjej (född i juli), tisdag blir det en dejt hos Daniéla och på onsdag ska jag på första mammaträffen för Kerstin. Hoppas det är lite roliga mammor med där!! Annars idag tror jag inte att det händer nåt. Måste motionera nåt bara. Antingen promenad, cross-trainer eller Zumba. Det beror på när Gunnar ska sova. Imorgon är det vägning igen och jag börjar bli nervös! Tänk om jag inte har gått ner nånting, vad besviken jag skulle bli då...!

2 kommentarer:

  1. du ska se att vägningen kommer att gå bra. Jag har en väldigt harmonisk kille här hemma. Just nu ligger han i babygymmet. Enda gången han gnäller är när han är hungrig,blöjbyte eller måste rapa/spy. Vilken skillnad.

    SvaraRadera
  2. Efter 6år undrar jag bara NÄR de ska fatta det där med att sova en timma längre när klockan ställs om!!!! Jag har gett upp :/

    SvaraRadera