måndag 25 oktober 2010

Jag blir mindre ;-)

Japp min första vägning på VK (viktklubb) gick bara fint. Vågen visade -1,4 imorses och då får man tänka på att denna första veckan bara var 5 dagar. Så mitt mål -5kg på 5 veckor känns ganska rimligt.
Har skrivit mina mål och belöningar såhär:
-5 kg ---> börja träna på gym
-7 kg innan jul ---> Iphone 4 i julklapp
-10 kg ---> Anmäla mig till nån utmaning typ tjejmilen
-14 kg (mitt mål) ---> Inte kommit på nån belöning än men det ska vara nåt stort
Nu har jag verkligen nåt att jobba för, speciellt iphonen ;-)
Idag var jag och barnen på promenad när dom ändå skulle sova. Det tog en liten stund att övertala mig själv att ge mig ut men som alltid så är det så skönt när man har varit ute!
Natten var ganska bra med förresten, kom i säng 00.30 och sov till 07.00 (va bara uppe typ 15 min med Gunnar däremellan) känner mig nästan utvilad ;-) Nu äter vi (läs Gunnar) mellanmål och tittar lite på saltkråkan, men snart ska vi nog "leka rum istället"..

3 kommentarer:

  1. Shitt Majbritt!
    Fan va duktig du är!!!!
    You go girl!

    SvaraRadera
  2. Vad roligt. Grattis.
    Bra med del mål.

    SvaraRadera
  3. Duktigt! Jag avundas dej. Jag lovar dej nåt riktigt härligt och kul när du nått ditt mål!!
    Kram mamma

    SvaraRadera