tisdag 26 oktober 2010

Haha

Egentligen skulle jag skrivit detta igår men det bidde inte så ;-) Igår spenderade jag dagen med mor min. Det blev promenader, lunch och en tur in till stan. Riktigt trevligt och snällt av henne att följa med och handla så jag kunde göra det innan Oskar kom hem =) Måste bara berätta för det var så roligt när jag var hos henne och åt lunch. Jag vet inte om jag ska kalla det pensionärsvarning eller vad man ska kalla det. Gulligt kanske(?) Iallafall så får mamma se en hackspett sitta på fågelbordet som dom har satt ut. Då blir hon jätteglad och går till skafferiet och kryssar i att en hackspett var där detta året :-) Visst är det lite gullig "mormor-varning" på det =) Listan som jag har tagit kort på är just den hon använde sig av! Detta är hackspetten i fråga! Måste bara tillägga att jag tycker att bilden blev väldigt bra för att vara tagen med mobilkamera, på full zoom och genom ett fönster! Och här nedan är lilla Kerstin som skrattar åt mormor som skojar med henne! Hon var klädd lite som en pojke igår, men en blå bamse-body och hängslen i jeans ;-) Fast jag är lite sån att jag tycker inte att tjejer MÅSTE ha rosa och klänningar även om jag tycker att det är gulligt ibland =)

2 kommentarer:

  1. Kul att hon har med skata på listan.. inte helt ovanlig kanske..

    SvaraRadera
  2. Oskar, just skata är ganska sällsynt här nere i ciiiity!

    SvaraRadera