onsdag 20 oktober 2010

Nu ska dom bort!

Idag gick jag med i Viktklubb igen =) Nu är det 1300 kcal om dagen som gäller! Första dagen har varit lite jobbig, väldigt sugen på nåt sött eftersom jag har varit så trött. Jag har lyckas hålla mig och har till och med 200 kcal till godo som jag ska ta som lite kvällsfika. Gunnar är fortfarande sjuk (feber & hosta framförallt) och jag & Kerstin kom i säng 02.45 inatt. Har varit grymt trött idag så det blev en "liten nap" när båda barnen för en gångs skull sov samtidigt! Än så länge tycker jag inte att dropparna har hjälpt nåt märkvärt men får väl ge det några dagar kanske. Kunde ju höja dosen med sa BVC-tanten, men vi provar några dagar till! Nu tittar vi på bonde och myser i soffan innan det blir skrik!

2 kommentarer:

  1. jag brukar ta lite frystabär och kesella vanilj när suget kommer. super gott!

    SvaraRadera
  2. minst 4dagar o upp till 2veckor kan det ta innan de når full effekt... minifomen alltså..

    o det är inte smidigt att ge med sked inför varje måltid när dom är så små.. hoppas det ger resultat..

    SvaraRadera