onsdag 11 januari 2012

Zumba & biggest looser

Sitter och kollar på biggest looser och det känns rätt skönt att vara inom kcal-gränsen på viktklubb idag och att man nyss är hemkommen från ett zumba-pass :-)
Imorgon är det gympa på schemat och det känns så skönt att vara igång nu!! I helgen måste jag få in nåt pass med tänkte jag men annars är det faktiskt godkänt med 3 (el 4) pass första veckan :-) i höst ska jag ev vara ledare för ett step-up pass här i Hökerum och det ska bli riktigt skoj. Vi ska få t-shirtar och träningsoveraller av föreningen och nu har vi snart en fungerande motionssektion igen :-)

Nu ska jag gå upp och titta på mina barn när dom sover (var inte hemma vid läggningen) och sen ska jag själv sussa sött :-)

Skickat från min iPhone

2 kommentarer:

  1. Wooohoo!! Step-up!! :0). Det har jag tränat massa... kanske kan hjälpa dej med stegkombination, om du vill?? Ev kan jag tänka mej hänga på & träna, men vi får se hur det ser ut i höst.

    Kram/hon här nere i gula huset.

    SvaraRadera
  2. Är Zumba roligt? Alla pratar om de!

    Sv: tjejmilen känns långt bort! Kanske om några år!
    Ska du springa då?

    SvaraRadera