söndag 22 januari 2012

Utedag

Ska när som helst gå och lägga mig. Helt slut efter denna dagen! Eftersom det kom ett helt ton med snö igår och inatt så ställdes badhuset in och vi bestämde oss för att leka i snön istället. På förmiddagen gick vi därför ner till grannarna och gjorde en snögubbe (efter att jag skottat uppfarten). Missade att fota detta men eftermiddagen dokumenterades. Då var det lek och bus på lekplatsen med Emil & fam. Gunnar och Emil turades om ganska bra på att åka snowracer och Kerstin gungade mest :-)
Jag hade bakat kladdkaka som jag bjöd på efter uteleken och ikväll innan O kom hem var jag och barnen nere i det gula huset och åt pizza/kebab.
Denna dagen och helgen har tagit på krafterna ska ni veta och jag känner mig inte jättepeppad att åka och jobba vid 05 imorgon bitti!!
Ha en bra vecka!!!

1 kommentar:

  1. Skönt med frisk luft !
    Håller med om sytt helgen varit tuff. Behöver få sova i flera dygn!!!

    SvaraRadera