söndag 15 januari 2012

Igår va det fest!

Mia fyller snart 28 år och igår var jag och tjejerna bjudna dit på spansk afton med tapas! Det var supergott och jättekul (som alltid)! Vi skvallrade, spelade spel och någon blev väl lite berusad ;-)
Kom hem vid 02 och fick skjuts av snäll granne (Jonas här även känd som min personliga farthållare vid löpning). Kerstin och Gunnar började krångla båda två och även om jag var supertrött eftersom jag gick upp 05 morgonen innan så tog jag det eftersom jag inte hade hunnit somna. Detta höll på i några timmar och jag somnade nog inte innan 05. Vaknade av att telefonen ringde.... Hade sovit som en stock och kände på mig att kl var mycket (typ 11) och jag hatar att sova bort dagarna! När oskar påpekade att kl var 12.30 blev jag chockad!!! Va hände liksom? Oskar och barnen hade åkt till farmor för att jag skulle få sova ut, men detta var kanske lite väl bra!?!

2 kommentarer: