torsdag 26 januari 2012

Ont i magen

Idag har jag haft ont i magen hela eftermiddagen typ. Antagligen har det berott på nervositet för att jag ensam skulle leda gympapasset idag. Ida var sjuk och smsade mig igår och sen dess har bara nervositeten ökat!
Väl mitt i ringen (ensam) kände jag mig mycket mer uttittad än vad jag brukar göra. I vanliga fall är vi två, Ida brukar köra rörelserna och ha koll på programmet medans jag kör på en högre växel och de får välja vem dom vill följa! Nu var det bara jag och på det stora hela kändes det ok. Rörde ihop det nån gång som de märkte annars sa några st efteråt att det hade varit jättebra och om jag var nervös så hade det inte märkts.
När jag skulle lämna tillbaka nycklarna till Ida påminde hon mig om att jag även ska leda nästa vecka eftersom hon åker bort så magknipen får jg dras med ett tag till ;-)

Blev iallafall jätteglad över våra fina ledartröjor och den sköna träningsoverallen vi fick! Känner mig pepp nu och hoppas att det fortsätter!!!

1 kommentar: