lördag 28 januari 2012

Sömn - en bristvara

Fattas riktigt många timmar på sömnkontot. Har legat och slumrat i soffan medans barnen lekte men det fungerade bara 5 min i stöten sen var det alltid nån som ville ha uppmärksamhet. Oskar har ju skadat ryggen och kan för tillfället inte vara till så mycket hjälp här hemma och då blir det ju extra mycket för mig :-( Han var hos kiropraktor igår men det hjälper ju inte på en gång...
Vet inte riktigt varför dom eller ja eg är det mest Kerstin som sover dåligt! Antagligen beror det på täppt näsa. Hon var vaken i typ 1,5 h inatt innan jag gick ner med henne och sövde om henne i vagnen. Jag somnade i min säng men när K vaknade kl 05.30 så låg jag i Gunnars säng så jag måste ha gått dit nån gång under natten...

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Jag tänkte sova sen när K sover iallafall. Behöver åka in en sväng till stan och sen skulle jag vilja gå ut en sväng med men K är för förkyld för att följa med så vi får se hur pigg O är om detta är möjligt.

Imorgon ska jag och Gunnar iaf åka till äventyrsbadet i jönköping med några kompisar :-) detta ska bli väldigt kul!!!

1 kommentar:

  1. Man blir ju så knäpp av att inte få sova! (en till som är helt färdig...)
    Hoppas nästa natt blir bättre!

    SvaraRadera