fredag 20 januari 2012

Nattlig besökare

Oskar har åkt till Järna över helgen så jag är själv med barnen. Idag har vi sysselsatt oss med öppna förskolan på förmiddagen, snabbfika hemma hos Gitte innan vi åkte hem. Då städade jag medan barnen ömsom hjälpte till och ömsom gjorde det värre ;-) precis som vanligt!!
ikväll är Daniéla här. Hon kom hit spontant efter jobbet och vi har skvallrat, ätit grönsaker med dip och nu kollar vi på film. Hon ska sova över på soffan så då slipper jag att vara "själv" inatt! Eftersom Oskar inte är hemma och kräver action på tv så valde vi en romantisk film som jag inte har sett. Det blev "the lake house" så det ska bli spännande att se hur den är!
Vi har fortfarande inte bestämt några planer för imorgon men om vi inte hittar nån att leka med blir det säkert en tur till badhuset eller Leo's!

Skickat från min iPhone

1 kommentar:

  1. Åh nä, badhuset blir på sön;-).

    Kram/tjockisen längre ner.

    SvaraRadera