torsdag 12 januari 2012

Lord have mercy!!

Trött och svettig efter dagens gympapass kan jag säga!! Det var länge osäkert på om Ida kände sig frisk nog att leda och det var då jag som skulle köra mitt första pass som ledare. Som tur var lät hon sig inte besegras av någon förkylning så vi körde första passet ihop. Hon körde en lättare variant och när det gick att köra tuffare så visade jag hur. Jäklar i min låda vad jobbigt det var ibland! Kunde jag visa detta för någon annan? Nopp det var bara att köra på!!
Imorgon hoppas jag att träningsvärken inte tar kål på mig!!

Imorgon är det även vägdag, hade hoppats på en rejäl minskning men det är DEN tiden på månaden och jag är jättesvullen :-( men vi får se!!

2 kommentarer:

  1. Underbart! Så sammanfattar jag kvällens timma! Bra jobbat! Klart det kommer bli minskning på vågen! Frågan är bara hur mkt! :) KRAAAAM

    SvaraRadera
  2. Jag åkte på ett rejält + men det gör jag när mensen kommer.

    SvaraRadera