söndag 8 januari 2012

Årets första runda!

Ingen löpning, det har jag ingen kondis till än men det blev en runda med stavarna :-) sitter och eftersvettas nu men är euforisk över att jag äntligen har kommit igång. Denna veckan sätter gympan igång med och så ska jag och Sophie gå på zumba på onsdag!! :-)
Nu jäklar!!

Har gått upp en del under de 6 veckor (eller vad det nu blev till slut!) då jag inte har tränat och tillåtit mig äta alldeles för mycket snask! är uppe på 62 kg igen men har inga tvivel om att jag kommer att gå ner detta ganska fort bara jag fortsätter träna nu! har satt upp lite delmål och belöningar:

Under 60 kg (igen) - göra den ansiktsbehandlingen jag fick i julklapp + klippa mig.
58 kg - köpa nya träningskläder
56 kg (målet) - köpa nytt vätskebälte
Hålla 56 kg i en månad - köpa en pulsklocka

1 kommentar: