fredag 6 januari 2012

Motivation

Jag längtar såååå mycket tills det blir lite ljusare därute och jag kan börja springa lite igen. Tills dess hade jag velat springa inne men detta verkar omöjligt! Att köpa ett löpband är lite dyrt och tid att springa på gym känns inte som att jag har :-( då finns det bara promenader och att få arslet ur den sköna soffan efter en lång arbetsdag när det regnar och är halv storm därute finns inte! Jag måste få tillbaka motivationen igen för då fanns det inget som stoppade mig!! Snart börjar gympan här i hökerum igen och då måste jag vara lite mer på g. Har nämligen lovat att ställa upp som stand-in ifall någon ledare skulle få förhinder..

Om någon har lite motivation över så kan ni väl skicka den till mig ;-)

Skickat från min iPhone

2 kommentarer:

  1. Här kom det snö och minusgrader... Jag som var så taggad! Vet inte hur jag ska lösa det. Kanske testa springa med broddar?! Har du testat det?

    SvaraRadera
  2. Jag har hundar som vill ut..... En av dom gillar ju powerwalk i din takt;-). Dra med din hare, för han gnäller här hemma nu!!! Hi hi.

    Kram

    SvaraRadera