tisdag 10 januari 2012

Läggdags snart?

Ligger i soffan och är grymt trött. Kommer lätt att vara i säng inom nån timme :-)
Jag hann aldrig skriva igår. Var hos grannen och planerade/övade på vårens gympapass. Träning blev det också då så idag har jag faktiskt lite träningsvärk. Armhävningar var inte igår man gjorde så det känns idag ;-)
Kerstin vaknade när jag var borta igårkväll och sen somnade hon inte förrän vid 00 igår så en nattssömn på 4,5 timmar gör att sängen känns väldigt lockande just nu!
I övrigt så känner jag mig mycket piggare och gladare nu när jag har börjat träna igen! Det är en skön känsla!! :-)

Skickat från min iPhone

2 kommentarer:

  1. Man blir så glad av att träna! Jag känner ren lycka just nu!!!

    SvaraRadera
  2. Yes! Det var ju bra med träningsvärk! ;) Då har det hjälpt! Nu kör vi hårt imon! :) Jag riktigt längtar!
    Usch, så tråkigt att K vaknade och var vaken så länge! Hoppas ni fått sova mer inatt!!
    Se ya tomorrow!! :D

    SvaraRadera