tisdag 29 juni 2010

Underbara sommar!

Det är varmt och solen gassar! Det finns ingenting att klaga på. Möjligtvis att jag läste ut min bok imorses (bilden). Den va så bra att det tog typ 2 dagar att plöja den! Nu har jag ingen ny att börja på. Beställde ett gäng pocket från adlibris i fredags men det verkar dröja innan dom kommer fram =(
Idag har jag och Gunnar varit ute och lekt hela förmiddagen. Han har bland annat klippt gräset med sin gräsklippare (bilder kommer ikväll) och jag har försökt få lite gjort, som att plantera om lite växter och hänga ut tvätt tex. Vi ska snart till dagis och gå på utvecklingssamtal, Gunnar ska bara vakna först!
Imorses va han även duktig och kissade på pottan utan att det kom nåt på golvet först :-D Det går framåt och orkar man bara vara ihärdig så ska det nog gå vägen detta!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar