fredag 11 juni 2010

Äntligen lite sömn!

Har varit lite dålig på att skriva nu i några dagar, har inte haft ork. Ni stackars fåtal läsare som går in på min blogg måste undra vad som har hänt, jag som va så duktig ;-) Gunnar har vaknat kl 04 två dagar i rad och inte velat somna om. I onsdags jobbade jag mellan 6-15 men igår orkade jag inte mer. Jag va helt slut när jag upptäckte att G inte tänkte somna om. Jag va slut och ville bara gå och lägga mig igen. Dessutom hade jag nån slags hormonsvallning igen och ville bara gråta. Oskar kom hem vid 10 och jag gick och la mig och fick sova i 1,5 timmar. Blev aningen piggare, men va på ganska dåligt humör hela dagen. Imorses sov Gunnar äntligen lite mer normalt. Ända till kl 06 och eftersom jag somnade vid 21.30 igår så kände jag mig till och med utvilad när jag vaknade. Vi ska vara hemma idag ändå för G hade feber igår kväll. Så måste vi klara oss själva i helgen, Oskar ska till Stockholm och se på KISS med sina bröder. Jag och Gunnar ska ha massa mys och ev en tripp till djurparken vore skoj. Nån som vill följa med (om vädret inte är för dåligt)?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar