torsdag 3 juni 2010

Fi fan!

Jag dööör! Denna dagen har verkligen varit påfrestande. Först vankades det jobb mellan 10-17 med 30 min rast, ganska mycket att göra och när jag slutade hade jag redan ont i fötterna! Väl hemma kom jag på att det behövdes handla, in med Gunnis i bilen och raka vägen till ICA. Vi storhandlade och åkte hem. Då längtade jag efter soffan, lite mat och slappande. Tji fick jag, Gunnar ville bestämt att pappa skulle följa med upp och natta och så fick det bli. Istället fick jag gå ut och måla staket. Kl 21 gick jag in, då orkade jag inte mer! Mina fötter och min rygg gör ont, det är fullt med sammandragningar och långt upp i magen gör det ont. Nu ska jag sooova! Hoppas på mindre krämpor imorgon!

1 kommentar:

  1. men hurtiga du!
    nu får du ta de lite lugnt kvinna!! sitt o sola i solen!!
    Kram Pernilla

    SvaraRadera