måndag 14 juni 2010

Nedräkning pågår!

Även om jag kommer att sakna div underbara medarbetare så kan jag inte annat än att längta efter ledigheten som väntar om bara 3 dagar =) Även med tanke på hur slut jag är efter 5 timmars jobb nu för tiden så ska det framförallt bli skönt med vila!! Hoppas att sommaren kommer att bli lugn och skön och att bebis stannar kvar så länge som möjligt! Jag har faktiskt lovat att jag inte ska klaga och vilja ha ut bebisen på hela sommaren. Börjar jag däremot gå över så kommer jag nog inte hålla det löftet, men innan det ska jag enbart vara tyst och gilla läget. Bebis mår bäst i magen, så är det bara =) Imorgon ska far min köra mig till jobbet (om han kommer ihåg, ska ringa och påminna honom). Bilen är inlämnad hos SAAB. Det började nämligen lysa en lampa igår när jag åkte för att hämta Oskar på tåget. Hoppas att dom hittar felet och kan åtgärda det snabbt och billigt!! På fredag åker vi till Köpenhamn, jag och honey =) Längtar som tusan dit, men kommer att sakna lille Gunnis. Han kommer däremot inte sakna sin mamma och pappa eftersom han kommer att ha fullt upp med mormor och morfar i Falkenberg! Nu börjar det dra sig mot läggdags så god natt och sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar