torsdag 17 juni 2010

Dagen före!

Ihhh!! Idag är sista dagen som "singel" även om jag inte har varit det på mååååånga år så blir det snart officiellt, jag blir Fru Johansson. Slipper ju vänja mig vid ett nytt efternamn ;-) Än så länge är det ingen som vet nåt.. Mamma misstänker det nog eftersom hon frågade om vi skulle gifta oss när vi frågade dom om barnvakt. Vet inte om hon trodde på min lögn då, jag blev så paff! Så dålig jag är på att ljuga så har detta INTE varit lätt och varje gång jag har pratat med nån har jag varit nära att försäga mig eller sprickfärdig att berätta! Allt är nog iallafall fixat nu! Annons i tidning, fotograf, frisyr och naglar. Oskar har fortfarande inte provat om kostymen passar, typiskt män ;-) Men det är hans problem! Datorn kommer att följa med till Köpenhamn så vi kan uppdatera alla våra vänner på vad som skett och alla som vill vara med och fira oss är välkomna hem till oss den tredje Juli. Då blir det partaj =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar