lördag 12 juni 2010

Förbenade halsbränna!

Slapp den i flera veckor, men nu verkar den vara tillbaka!! Så jäkla jobbigt. Känns som om man har en klump i halsen med frätande syra och så fort man böjer sig minsta framåt så känns det som om den trycker uppåt, som om man ska kräkas upp den! Förlåt för den härliga bilden jag målar upp för er, men måste få lite medkänsla nånstans ifrån! Som tur är finns "Rennie" och det hjälper, en stund iallafall. Egentligen får jag nog skylla mig själv för jag har slarvat lite med maten nu när inte Oskar har varit hemma. Skärpning!! Idag har varit en relativt bra dag faktiskt! Gunnar somnade dessvärre inte förrän strax innan 22, vilket tyvärr inte betyder att han sover längre imorgon, snarare tvärtom!! Jag ska snart gå upp och lägga mig och sätta igång lite Sex and the City att somna till! Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar