tisdag 22 juni 2010

Lite duktig trots allt!

Nu har även Gunnar sommarlov! Han gick sista dagen på dagis idag.. Jag passade på att storstäda innan semestern. Struntade i det vackra vädret och fick gjort nästan allt på min lista, men 2 saker får jag göra imorgon eftersom jag hade glömt att vi skulle bort på kvällen.. * Plocka ur diskmaskinen * Plocka in all disk * Plocka undan på mellanvåningen * Dammtorka * Dammsuga mellanvåningen * Torka golven -imorgon * Tvätta upp och hänga ut all tvätt (alt så mycket jag hinner med) * Vika in all tvättad tvätt och hänga in i garderoben - påbörjat men inte klart * Byta sängkläder * Städa båda toaletterna * Uträtta ett bankärende * Posta 2 brev Trött blir man när man varit duktig så nu ska det sovas i nya fräscha sängkläder =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar