torsdag 17 juni 2010

Sista arbetsdagen!

Japp nu är det dags.. Lite vemodigt nästan, men mest skönt ;-) Har inte hunnit skriva så mycket heller dom senaste dagarna. Gunnar har inte kommit i säng förrän 9 på kvällarna (dags att sova lite mindre på dagarna) och igår morses var jag hos läkaren. Fick brev i tisdags från FK att dom ville ha läkarintyg på dom "särskilda besvären" jag angav på min havandeskapsansökan (dvs prematurförlossning med Gunnar och foglossningsbesvär). Läkaren skrev sjukintyg och sjukskrev mig till och med fram till min semester (2 dagar haha). Så igår och idag jobbar jag bara 2,5 timmar. Om inte FK ger mig havandeskapspenning nu då är dom inte kloka i huvudet! Idag efter jobbet ska jag till Sophie och göra lite naglar för att fira ledigheten =) Sen imorgon bitti bär det av till Köpenhamn! Ska bli så kul, men kommer sakna ihjäl mig efter Gunnis!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar