fredag 1 juni 2012

Sjukling

Gunnar har blivit sjuk under dagen! Imorse sa han att han frös, tänkte inte mer på det för det gjorde jag med. Vi gjorde en liten brasa och sen vid 9 gick vi några hus ner på gatan och fikade hos grannarna. Där lekte han och Emil jättebra och vi fikade tillsammans. Han nämnde även här att han frös och satt i mitt knä. Jag kände på honom men då var han kall så vi gosade lite och sen var det bra. Vid lunchtid kom vi hem. Då gosade han ner sig i täcket och jag lagade mat. Han åt inte med vidare matlust och efter en stund kom allt upp igen. Då började han även bli varm och somnade i soffan. Febern var ett faktum. Sen har han mest legat i soffan och varit ganska däven faktiskt. När vi skulle äta låg han i köket med sitt täcke och somnade!! Är väldigt orolig att det ska bli som sist han hade hög feber, ambulans in till Borås! Vi har visserligen akut medicin mot feberkramper hemma så det känns lite bättre, men att mamman ska jobba imorgon känns inget bra!!

1 kommentar:

  1. Fy!
    Hur mår G idag?

    Mina blir nog sjuka när som helst..

    SvaraRadera