fredag 15 juni 2012

Panik

Gunnar och kusinen Maja :-)

Han börjar bli så stor Gunnar!! Jag insåg det precis nu när vi satt och åt frukost! Han är snart 4,5 år!! Det är inte lång tid kvar tills han slutar dagis och börjar vad jag kallar förskolan (förskoleklass). Det är ju ett tag kvar men med tanke på hur fort dessa 4 åren har gått så känns det som att tiden dit bara kommer att rusa förbi!!

Han har börjat spela på datorn, både med musen och piltangenterna och är jätteduktig (snart bättre på datorn än sin mamma!)
Han har fått en bästis på dagis också som heter Tom. Dom leker jättebra ihop och Tom vill följa med Gunnar hem när jag hämtar barnen :-) Gunnar har ju lekt ganska mycket själv innan och trivts bäst med det men Tom verkar vara på samma våglängd, lugn och pysslig liksom.

Gunnar äter bättre också, det har han gjort ett tag. Han äter fortfarande inte mycket och han smakar inte gärna på nya saker men han börjar uppskatta maten och känner att han är hungrig!

Nu vill Gunnar spela spel på min telefon säger han så då får han det :-) det var iallafall en liten update om Gunnar, kände att det var ett tag sen!!

1 kommentar:

  1. Tiden går verkligen snabbt!

    Sv: jag är nöjd med mina 1,5km. Hoppas klara 2km innan flytt. Har svårt att öka, blir lätt lat!
    Kan inte kommentera din andra blogg.
    Jätte bra jobbat!! Du är min idol!

    Hoppas detta kommer iväg!

    SvaraRadera