tisdag 19 juni 2012

Tonåring, såpor och en bortsprungen hund

Hej! :-)

Min dag har varit kort! Jag sov som en tonåring och väcktes av att Oskar ringde 09.30 :-) sen har det varit en tv dag med en massa "bra" såpor och liknande. Gamla top model, days of our lives, real housewives of Beverly Hills, glamour och ett gammalt vampire diaries avsnitt från första säsongen. Visst låter det som en toppendag!

Jag mår bättre idag, ont i halsen fortfarande men har visserligen kunnat äta lite riktig mat dock inte på topp än!!

Annars har jag inte mycket info att delge er. För att svara på frågorna om svimningen så jo jag svimmar lätt. Väldigt lätt. Ofta händer det när jag har slagit mig illa eller fått en enkestöt. Nu är jag van så jag brukar lägga mig på golvet för att undvika att skada mig ännu mer när jag ramlar av svimningen! Det senaste har jag även känt mig svimfärdig när jag har rest mig för fort (mer än i vanliga fall) kanske borde kolla blodtrycket!

Annars just nu tänker jag mest på min underbara vän Johanna vars hund har sprungit bort från dagis och hon letar just nu efter honom. Skickar en massa tankar till henne och önskar att jag kunde vara i Solna och hjälpa dig leta!!

1 kommentar:

  1. Fy för mardrömmar!! Då är det faktiskt skönt att bli väckt (för en gångs skull...)

    Hur mår ni annars? Mår du bättre?
    Ha en underbar midsommar!

    SvaraRadera