söndag 10 juni 2012

Läget!

Hello! Tänkte knåpa ihop ett litet inlägg om "läget". Det är SÅ mycket bättre! Det är fortfarande inte helt hundra, jag har fortfarande ont i halsen och lite svårt att svälja, huvudvärk och framförallt så är jag trött! Tar nog ett par dagar att få tillbaka energin så jag ska stanna hemma från jobbet imorgon med och äta normalt och hoppas att det hjälper!

Helgen då..! Igår var jag helt död fram till kl 14 ungefär. Då piggnade jag till och vi var till och med ute hela familjen i ett par timmar. Det var skönt med frisk luft!! Idag har jag varit ganska trött men en liten påhälsning hos barnens äldsta kusin Ellen som fyllde år och hade kalas fick det bli. Hon blev glad för sin onepiece även om hon hade en sen tidigare men nu kan hon även ha en hos sin pappa :-)

Nu är kl läggdags och jag ska knyta mig! Nattis!

2 kommentarer:

  1. Hoppas det är slut på rundgången över sommaren. Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Ja verkligen så jobbigt och ont gör de

    SvaraRadera