fredag 8 juni 2012

Bättre!

Hur är det tänkt att människor med halsfluss ens ska få i sig de där stora pillrena? Det "lilla" pillret är alltså en Ipren och det stora är kåvepenin!

Helt klart så har det äntligen vänt! Jag är helt klart bättre idag, inte bra men bättre :-) de andra dagarna har jag tagit febernedsättande/smärtstillande med 3 timmars mellanrum, nu räcker det med 5!! Jag har ätit lagad mat, duschat, tagit på mig riktiga kläder och till och med orkat vara uppe ur soffan sen kl 14 (klockan är nu 16.15). I förmiddags var jag fortfarande ganska risig, men märkte ändå en klar förbättring! Känns bra inför helgen :-)

3 kommentarer:

  1. Skönt att du känner dig piggare..

    kramisar

    SvaraRadera
  2. Hoppas det vänder!!

    Å hoppas den här kommentaren kommer iväg! Svårt att lämna spår efter sig igen!

    SvaraRadera
  3. aj så ont med halsfluss, hoppas du blir bättre !

    SvaraRadera