tisdag 5 juni 2012

Mer död än levande

Har varit riktigt dåligt inatt och på morgonen. Somnade kanske vid 20.45 igår och sov till 08.45. Var visserligen uppe lite med K men allt känns som ett töcken!
När jag vaknade tog det ca en timme innan jag kunde förmå mig att gå ner. Halsen värkte och jag kunde knappt svälja + att febern var säkert skyhög (men har ingen termometer). Jag flyttade ner till soffan, värmde nyopnsoppa som jag drack i små små klunkar för varje klunk var som knivar i halsen!
Till slut fick jag även i mig lite flytande Ipren för barn (hade såklart ingen Alvedon hemma!!) och däckade i soffan. Har nyss vaknat och känner mig lite bättre. Fick byta kläder eftersom de förra var alldeles blöta och nu ska jag försöka få i mig lite fil och sätta på nåt bra på tv! Btw iprenen tog också den värsta smärtan i halsen, yey!!

1 kommentar:

  1. Men fy! Vilken sjuka!
    Hoppas det går åt rätt håll!

    SvaraRadera